UWAGA! LAST MINUTE – obydwa kursy w cenie 250 zł! Zapisy: kursy@ksa.edu.pl

„Zaprojektowani” – Krakowskie spotkania z dizajnem zapraszają na trzydniowe warsztaty z Carol Morgan – wykładowcą Central Saint Martins w Londynie!
Carol Morgan – projektantka tkanin i wykładowca na BA Fashion Communication i Promotion Course w Central Saint Martins, London. Prowadzi praktykę zawodową w zakresie Global Trend Tracking, Fashion Marketing i Design Consulting. W Europie współpracuje z dużymi sieciami handlowymi jako projektant i konsultant marketingu, działa w branży modowej, bankowej, w zakresie doradztwa w komunikacji, strategii marki i trendów. Odgrywa kluczowe role w firmach wprowadzających nowe marki na brytyjski rynek. Jest prelegentem wielu międzynarodowych konferencji, wykłada gościnnie na wielu uniwersytetach na całym świecie. Interesuje się innymi kulturami oraz czynnikami kształtującymi modę i dizajn na świecie.
„Design Communication”
Trzydniowe warsztaty skierowane są do projektantów wnętrz i produktu, którzy chcą skupić się na promocji i komunikowaniu się za pomocą własnego portfolia, produktu lub marki. Warsztaty skierowane są do wszystkiech – dla tych, którzy dopiero zakładają swój „start up”, którzy pragną odświeżyć wizerunek własnej marki, a nawet dla tych, którzy dopiero rozpoczynają karierę projektanta i pragną zdobyć klientów. Dzięki ćwiczeniom zaczniesz twórczo myśleć, rozwiniesz swoją pewność siebie jako projektanta oraz rozszerzysz swoje umiejętności prezentacji i komunikowania swoich pomysłów na projekt lub markę.
Warsztaty będą prowadzone w dynamiczny sposób, dzięki czemu odkryjesz i urzeczywistnisz swoje pomysły oraz dopracujesz nowe koncepcje!
Dzień 1 – 06.11.2015 (godz. 10.00 – 13.00)

Wprowadzenie
Dlaczego design?
Odkrywanie pomysłów
Rozwój projektu
Przedstawienie idei projektu
Dzień 2 – 07.11.2015 (godz. 10.00 – 13.00)

Design Communication
Branding
Promocja
Digital Marketing
Konsultacje i praca nad projektem

Dzień 3 – 08.11.2015 (godz. 10.00 – 13.00)

Konsultacje
Prezentacje projektów

Warsztaty będą miały charakter interaktywny i będą prowadzone w stylu Central Saint Martins. Od uczestników oczekuje się udziału w dyskusji oraz pracy poza zajęciami w celu przygotowania końcowej prezentacji (ok. 5-10 min) na trzeci dzień warsztatów. Wytyczne do prezentacji zostaną przekazane na pierwszym spotkaniu. Warsztaty będą prowadzone w języku angielskim ale będą tłumaczone na język polski (zapewniamy tłumacza), chociaż każda okazja do ćwiczenia języka angielskiego powinna zostać wykorzystana! Warsztaty będą miały charakter nieformalny z elementami zabawy Materiały nie będą rozdawane; uczestnicy powinni być przygotowani do sporządzania własnych notatek.

Ceny:

– cena uczestnictwa: 350 zł dla osób, które zapiszą się do 15 września
– po 15 września cena uczestnictwa to 420 zł.
– studenci i absolwenci KSA: 10% zniżki

Ilość miejsc ograniczona. Decyduje kolejność wpłat. Zapisy na warsztaty proszę dokonywać na maila: kursy@ksa.edu.pl w temacie maila wpisując Design Comunication.

Numer konta: Deutsche Bank Polska S.A. 43 19101152 7890 0000 0000 0000

 

“From Vision to Market”

This three day workshop is aimed at designers who want to focus on promoting, presenting and communicating their design portfolio, product range or brand. You may be a new “ start up” business, have an existing brand that needs refreshing, be a recent graduate who is starting a design career or want to extend your client portfolio. You will work on exercises to extend your creative thinking, progress your design reasoning, build on your design confidence and extend your skills in presenting and communicating your design ideas, brand or portfolio to clients. This will be a fast paced, creative studio forum in which you will look at exploring your existing ideas and work on ways to developing new concepts and “ pitch” to your clients.

DAY 1

Introduction
Why Design?
Exploring your ideas
Developing a concept
Project briefing

DAY 2

Design Communication
Branding
Promotion
Digital Marketing
Tutorials and studio work

DAY 3

Tutorials
Student presentations

The workshop will be interactive and taught in the Central Saint Martins style: students will be expected to contribute in discussion. A simple project briefing will be given on the first day and students, where possible will need to work outside of the workshop hours towards a final presentation (approx. 5-10mins) for Day 2.The workshop will be conducted in both Polish and English, although every opportunity should be used to practice spoken English. This workshop will be informal and fun!!! And offers a good opportunity to test your ideas with “like minded” people. Handouts will not be given; students should be prepared to take their own notes. The workshop will be conducted in both Polish and English