Jak przekuć trendy na sukces komercyjny małej i średniej marki?

Czym są trendy i gdzie ich szukać? Jak odróżnić chwilową modę od długotrwałej tendencji? Jak zrozumieć zachowania konsumenckie i dostarczyć klientowi produkt, którego ten potrzebuje? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań dotyczących myślenia o marce w kontekście przyszłości znajdziecie podczas spotkania z Agnieszką Polkowską, autorką bloga TRENDSPOT.

Agnieszka Polkowska przybliży podstawowe zagadnienia z zakresu procesu powstawania trendów, ich obserwacji oraz prognozowania. Uczestnicy spotkania dowiedzą się jak wybierać i implementować nowe tendencje w oparciu o DNA marki, aby odnieść sukces komercyjny w coraz bardziej konkurencyjnej branży mody i designu.

Agnieszka Polkowska

Z wykształcenia projektant wzornictwa, z powołania trendwatcher. Doktorantka gdańskiej ASP. Naukowo i zawodowo zajmuje się obserwacją trendów w dziedzinach mody i designu. Tej tematyce poświęciła eksperckiego bloga TRENDSPOT. Redaktor portalu Trendtabletzałożonego z inicjatywy Lidewij Edelkoort. Członkini zespołu badawczego Infraviolet. Autorka artykułów naukowych oraz tekstów i komentarzy eksperckich publikowanych m.in. w „Polityce”, „SEZONIE”, „Fashion Magazine” i na platformie „Fashion Post”. Teorię w praktykę przekuwa na stanowisku Head of Trends w kreatywnym kolektywie POP UP GRUPA. Zasiada w kapitule nagrody HUSH Selected.