Data: 24.11.2017
Godzina: 18:15
Miejsce: Krakowskie Szkoły Artystyczne, Zamoyskiego 52, sala 8
Wstęp: obowiązują zapisy
Visual Merchandising to narzędzie, którego podstawowa znajomość pomaga zaprojektować nie tylko atrakcyjny, ale przede wszystkim funkcjonalny i komfortowy sklep. To tak naprawdę kilka prostych zasad, których zapamiętanie pozwoli na stworzenie miejsca wyjątkowego, które będzie dopasowane do potrzeb i wymagań współczesnego klienta, pomoże w codziennej pracy sprzedawcom a także przyniesie właścicielom oczekiwany sukces sprzedażowy. Dzisiejszy visual merchandising to także indywidualne DNA, które nie tylko buduje tożsamość konkretnego miejsca, nadając mu właściwy charakter i klimat, ale przede wszystkim zachęca do odwiedzin, pozostaje w pamięci i sprawia, że klient wraca na ponowne zakupy. Podczas spotkania wskażemy pułapki, które czyhają na młodych projektantów dopiero rozpoczynających swoją przygodę z projektowaniem przestrzeni sprzedażowych. Zapraszamy.